معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از استارتاپ تپسل بازدید کرد

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از استارتاپ تپسل بازدید کرد

«سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، از استارتاپ تپسل بازدید کرد و با واحد‌های مختلف این شبکه‌ی تبلیغاتی، نوع کسب‌وکار آن و میزان اشتغال‌زایی ایجاد شده توسط این استارتاپ، آشنا شد.

به گزارش دیجیاتو، «سبحان فروغی»، مدیرعامل تپسل در جریان این بازدید اعلام کرد که اکنون بیشتر از ۳۰ هزار اپلیکیشن، وب‌سایت، استودیو و رسانه با مجموعه تپسل همکاری می‌کنند و ماهانه از این طریق درآمد دارند. او اعلام کرد همین مسئله باعث اشتغال مستقیم و غیر مستقیم شده است.

مدیران تپسل همچنین در جریان بازدید معاون رئیس جمهور، اعلام کردند که در حال حاضر ۱۲۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. «سعید صادقی»، قائم مقام مدیرعامل تپسل گفت که بالای ۷۰ درصد افرادی که به شکل مستقیم در مجموعه تپسل استخدام شده‌اند، فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، ۲۰ درصد فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و نهایتاً ۱۰ درصد نیز فارغ‌التحصیل از دانشگاه امیرکبیر هستند.

ستاری با بازدید از تیم فنی تپسل، با نحوه کارکرد این شبکه تبلیغاتی آشنا شد. «عباس حسینی» مدیر فنی تپسل اعلام کرد که با کمک این مجموعه، رفتار تبلیغاتی کاربران پایش می‌شود و برای مثال، مشخص است ساعت ۸ صبح که افراد در حال تردد به محل کارشان هستند، اوج بازدید سایت‌های خبری و ورزشی است. از سوی دیگر شب‌ها، اپلیکیشن‌های پرمخاطب و بازی‌ها ترافیک بالایی دارند: «ما سعی می‌کنیم مبتنی بر رفتار و سابقه رفتاری آن‌ها در فضای آنلاین، تبلیغات مناسبی به آن‌ها نمایش دهیم.»

«حمید قنبری»، مدیر بازاریابی و فروش تپسل نیز در بازدید ستاری از واحد‌های فروش، بازاریابی و تولید محتوای تپسل، خبر داد که مجموعه تپسل در سه سال اخیر وندور رسمی اپراتور ایرانسل در فضای دیجیتال بوده است یا از سوی دیگر، نصب‌های زیادی را برای اپلیکیشن‌های بزرگی مانند نقشه و مسیریاب بلد، دیوار، دیجی‌کالا، اسنپ، تپسی و سایر بازیگران فضای اکوسیستم دیجیتال به ارمغان آورده است.

سعید صادقی، قائم مقام مدیرعامل تپسل همچنین در بازدید ستاری از واحد هوش مصنوعی این مجموعه، اعلام کرد که این مجموعه در اپلیکیشن‌های موبایل، وب‌سایت‌ها، فضای سوشال و سرچ ادز کافه بازار حضور دارد و سعی کرده تا داده‌های متمرکز را در واحد مستقلی در تپسل مدیریت کند. از همین طریق، رفتار کاربران با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهتر تشخیص داده می‌شوند تا نهایتاً بر اساس علایق کاربران، به آن‌ها تبلیغ نمایش داده شود.

عباس حسینی مدیر فنی تپسل نیز گفت که همین مسئله، باعث شده تا بتوانند تبلیغات مناسب‌تری را نمایش دهند، سود دهی بیشتری داشته باشند، و از طرف دیگر، کمپین‌های تبلیغاتی برای تبلیغ‌دهنده و صاحب برند نیز موثرتر باشد.